مقالات سایت

PreviousNext

اس ام اس مارکتینگ

امتیاز کاربران

ستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره فعالستاره غیر فعال
 


اس ام اس مارکتینگ به علت افزایش استفاده کاربران از تلفن های همراه به یکی از اثربخش ترین روش های جذب مخاطب تبدیل شده است. امروزه کانال های مارکتینگ بیشتری نسبت به گذشته وجود دارد، بنابراین انتخاب روش صحیح برای کسب و کارتان می تواند بسیار سخت باشد. روش های سنتی مانند تراکت ها و تبلیغات تلویزیونی بسیار هزینه بر هستند، و تبلیغات تلفن همراه و ایمیل با فیلترهای اسپم و نرم افزار های مسدود کننده تبلیغات (ad-block) دست و پنجه نرم می کنند.

ارسال پیامک به صورت آنلاین به یکی از تاثیرگذارترین پلتفرم های مارکتینگ تبدیل شده است، زیرا با نرخ ۹۸% باز می شوند، قابلیت تبدیل بالا و توانایی تقویت دیگر کانال ها را دارند.

اس ام اس مارکتینگ :

موبایل ها تبدیل به یکی از بزرگترین پلتفرم های مارکتینگ شده اند تعداد کاربران تلفن همراه در طول دهه گذشته تقریبا ۳ برابر شده است و در سال ۲۰۱۸ طبق مطالعات برآورد شده است که بیش از ۵ میلیارد نفر از تلفن همراه استفاده می کنند. با افزایش استفاده از موبایل ها، تاثیرگذاری ارسال پیامک نیز در حال افزایش است. مطالعه ای توسط روانشناسان بریتانیایی نشان می دهد که مصرف کنندگان دو برابر بیشتر از زمانی که تصور می کنند، روی موبایل هایشان وقت صرف می کنند. تخمین زده شده است که کاربران، موبایل خود را در طول روز ۲۶۱۷ بار لمس می کنند، این نشان می دهد هدف قرار دادن مصرف کنندگان موبایل می تواند مستقیم ترین روش مارکتینگ باشد. امروزه کسب و کارهای بسیاری به پیامک به عنوان روش مارکتینگ دلخواه خود روی می آورند. در حال حاضر کوکا کولا ۷۰% از بودجه مارکتینگ خود را در خدمات پیامکی صرف می کند. ارسال آنلاین پیامک برای دسترسی به مخاطبین جوان بسیار تاثیرگذار بوده است. مطالعه ای توسط OneReach نشان داده است که ۸۵% از دانشجویان و دانش آموزان اس ام اس را به عنوان یک گزینه خدمات مشتری ترجیح می دهند. نرخ بالا در میان این مخاطبین جوان نشان می دهد که اثرگذاری اس ام اس مارکتینگ به احتمال زیاد به رشد بیشتر ادامه خواهد داد.

نرخ تبدیل بالا

نرخ پاسخ به پیامک ها ۴۵% می باشد ( این نرخ برای ایمیل تنها ۸% است)، اما مهم تر از همه اینکه تعامل با این متن ها به طور قابل ملاحظه ای بیشتر از سایر ابزار های مارکتینگ می باشد. FunMobility ۳۶% نرخ کلیک را بعد از انتقال به خدمات پیامک انبوه ثبت کرد در حالی که نرخ کلیک برای ایمیل تنها ۳٫۴% می باشد.

اندازه گیری میزان اثربخشی کمپین های مارکتینگ بسیار حائز اهمیت است، چرا که به ما نشان می دهد که مشتریان ما از کجا می آیند. اس ام اس مارکتینگ به راحتی قابل ردیابی می باشد، با استفاده از گوگل آنالیتیکس می توان نرخ کلیک هر اس ام اس ارسالی را مشاهده کرد. آژانس جمع آوری بدهی Time Warner با استفاده از نرم افزار ارسال آنلاین پیامک، توانست مبلغ جمع آوری صورت حساب های عقب افتاده را ۴۹% افزایش دهد. این نتایج به راحتی قابل ردیابی بودند و نشان دادند که یادآورهای پیامکی تاثیرگذارترین ابزار مارکتینگ آنها بود.

sms.ir

تحلیل ما به عنوان یک کارشناس این حوزه به شما دوست عزیز ، نگاه جدی به این حوزه به عنوان راهی برای افزایش فروش می باشد. شما میتوانید تبلیغات ادز گوگل انجام دهید یا تبلیغات همسان (نیتیو) ولی باید توجه داشته باشید که بازار هدف شما چه کسانی هستند ، مخاطب شما کیست و چه راههایی برای افزایش فروش به آن ها دارید ، بسیاری از افراد دارای تلفن همراه هستند ودقیقا شما میتوانید با این مارکتینگ و دادن تبلیغات رد نشدنی فروش محصولات و خدمات خود رو به صورت گسترده با اس ام اس مارکتینگ انجام دهید

مخاطب هدف خود را بشناسید این بزرگترین تجربه من برای پیشرفت کار شماست که به شما هدیه میدهم
آروین پیامک

آخرین محصولات فروشگاه

سیستم مدیریت یکپارچه مشتریان آروین سیستم مدیریت یکپارچه مشتریان آروین بازدید (3361)

این سیستم در سازمان ها و نهاد های...

سیستم رزرو نوبت آروین سیستم رزرو نوبت آروین بازدید (3290)
سیستم نوبت دهی آنلاین سیستمی پیشرفته جه...
سرویس رزرو تور آروین تور سرویس رزرو تور آروین تور بازدید (1984)
آروین تور یک سیستم پیشرفته جهت رزرو توره...
 قالب رسپانسیو وب لودینگ قالب رسپانسیو وب لودینگ بازدید (1666)
قالب وب لودینگ با طراحی اختصاصی تیم طراح...
dorran dorran بازدید (1519)
...
ماژول پیشنهاد ویژه جومشاپینگ ماژول پیشنهاد ویژه جومشاپینگ بازدید (1306)
با توجه به نبود ماژول پیشنهاد ویژه برای ...

Search